Viktoras Binkis „Summarum“

2017 04 03 – 04 30
paroda viktoras binkis summarum galerija555 exhibition art opening event
paroda viktoras binkis summarum galerija555 exhibition art opening event
paroda viktoras binkis summarum galerija555 exhibition art opening event
paroda viktoras binkis summarum galerija555 exhibition art opening event
paroda viktoras binkis summarum galerija555 exhibition art opening event
paroda viktoras binkis summarum galerija555 exhibition art opening event
paroda viktoras binkis summarum galerija555 exhibition art opening event
paroda viktoras binkis summarum galerija555 exhibition art opening event
paroda viktoras binkis summarum galerija555 exhibition art opening event
paroda viktoras binkis summarum galerija555 exhibition art opening event
paroda viktoras binkis summarum galerija555 exhibition art opening event
paroda viktoras binkis summarum galerija555 exhibition art opening event
paroda viktoras binkis summarum galerija555 exhibition art opening event
previous arrow
next arrow
Slider

 

2017 Balandžio 3 d. (pirmadienį) 18 val. „Galerija 555” pristatė Viktoro Binkio retrospektyvinę parodą „Summarum“ (iš lot. kalbos – suma). Ekspoziciją sudarė per paskutinį dešimtmetį (2007-2017) sukurti menininko tapybos ir fotografijų darbai.

Savo kūriniuose V. Binkis plėtoja ir nagrinėja rūpimas socialines bei humanitarines problemas, atskleisdamas jautrią ir pastabią aplinkos atžvilgiu menininko prigimtį. Tačiau rinkdamasis detales kūrinių turiniui, autorius nesistengia būti nei kuklus, nei santūrus. Dažnai techninį darbų išpildymą sudaro ekspresyvūs tapybiniai gestai, papildantys ar atspindintys kritišką menininko požiūrį į įvykius. Autorius aktualijas atskleidžia spalvinius derinius konvertuodamas į simbolines tapybos frazuotes. Minčių vizualizavimui menininkas pasitelkia įtaigiai veikiančius – nevaržomą energiją, gyvybingus siužetus, drąsius ir net savotiškai įžūlius elementus, platų, išraiškingų spalvų koloritą.

Parodoje eksponuojamos fotografijos atskleidė kiek kitokią V. Binkio pusę – tikslumą ir konkretumą įgytą kartu su fiziko specialybe. Priešingai nei tapyboje, ramesnio emocingumo ir minimalistiškesnės išraiškos fotografijose, menininkas sutelkia dėmesį į atidumą, susikoncentruoja į konkretų objektą. Nagrinėja jį schematiškai, vaizduodamas įvairiais rakursais ar skirtingame apšvietime stebėdamas jo kaitą. Arba galima matyti autorius stebėjimą ir nagrinėjimą kaip patys objektai keičia aplinką ar net reflektuoja erdvę skirtinguose paviršiuose ir suteikia jai kitokių, naujų savybių.

„Summarum“ parodoje pristatoma ekspozicija apibendrino menininko kūrybą, apžvelgė pokyčius ar išliekantį nuoseklumą, pamatines vertybes.